Reklama w social mediach

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Reklama na Facebooku i Instagramie to obecnie jeden z najbardziej popularnych i najefektywniejszych sposobów dotarcia do pożądanego potencjalnego klienta. Jednocześnie bardzo często firmy decydują się zlecić prowadzenie działań reklamowych zewnętrznym specjalistom.

Dlaczego warto zdecydować się na outsourcing działań reklamowych?

Sam Facebook i Instagram niejednokrotnie podsuwają właścicielom marki możliwość promowania biznesowych treści. Jednak korzystając z tych sugestii, można wpaść w prostą pułapkę niewykorzystanych możliwości. W efekcie reklama na Facebooku lub Instagramie zamiast przynosić wysoki zwrot z inwestycji, doprowadza do tzw. przepalania budżetów i nie realizuje celów wizerunkowych lub sprzedażowych.

Zlecenie kampanii reklamowej to oszczędność czasu i pracy

Oszczędność zasobów to kluczowy argument biznesowy przemawiający za outsourcingiem działań reklamowych. Znajomość niuansów budowania skutecznej kampanii w social mediach, wiedza o tym, jak dobrać grupę docelową na Facebooku, umiejętność świadomego targetowania są konieczne, jednak czas i zasoby potrzebne na zdobycie wiedzy bywają niewspółmierne do planów biznesowych. Reklama na Facebooku i Instagramie jest więc często zlecana wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym (jednocześnie zleceniodawca ma pełną kontrolę nad efektami działań).

Co zawiera oferta współpracy przy reklamie na Facebooku i Instagramie?

W ramach współpracy przy reklamie na Facebooku i Instagramie oferuję:

  • wsparcie przed rozpoczęciem kampanii (określenie celów reklamy w social mediach, zbudowanie grup docelowych pożądanych odbiorców, analiza działań reklamowych konkurencji, rozpisanie budżetu pojedynczej kampanii reklamowej na Facebooku lub Instagramie, wybór KPI – wskaźników sukcesu oraz ustalenie standardów raportowania efektów),
  • stworzenie kampanii na Facebooku lub Instagramie (przygotowanie grafik, multimediów i treści reklamowych zgodnych ze standardami i polityką reklamową, przetestowanie efektywności kreacji i wybór najbardziej skutecznych, techniczne ustawienie kampanii),
  • bieżące raportowanie wyników i informowanie o realizacji budżetu,
  • podsumowanie kampanii wraz z rekomendacją dalszych działań.

Jak wzmocnić efekty działań reklamowych na Facebooku i Instagramie?

Jeśli Państwa firma rozważa, jak skutecznie wypromować swoją markę w social mediach bardziej kompleksowo, niż tylko za pośrednictwem reklamy, oferuję także konsulting marketingowy, w trakcie którego przeprowadzam audyt bieżącej sytuacji i analizę konkurencji, a następnie wypracowujemy strategię wzmocnienia wizerunku.

Zapraszam do kontaktu!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.